FAQ

Snelste antwoorden op je vragen

BESTELLINGEN & RETOUREN

We kunnen bestellingen niet wijzigen of annuleren, omdat ze onmiddellijk door ons magazijn worden verwerkt en verzonden.

Als je een artikel hebt besteld dat je wilt retourneren, kun je een terugbetaling aanvragen via onze terugbetalingspagina.

Volg de stappen in ons Terugbetalingsbeleid .

Ja!

Vanaf het begin dat uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail, gevolgd door een e-mailmelding om u te informeren dat uw artikel is verzonden.

In deze e-mail vindt je je trackingnummer.

Stuur een e-mail naar hello@eyekonikeyewear.com zodra je je realiseert dat je het verkeerde adres heeft opgegeven. Ons klantenserviceteam helpt je graag verder.

Wij bieden volledige restitutie als je van gedachten verandert.

Om een ​​volledige terugbetaling te ontvangen, moet de originele verpakking samen met de goederen worden geretourneerd. Je artikel mag geen tekenen van gebruik of slijtage vertonen.

Lees ons restitutiebeleid voor meer informatie.

Het spijt ons enorm om te horen dat je het verkeerde artikel heeft ontvangen!

Neem contact op met hello@eyekonikeyewear.com en wij helpen je het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

BETALING

Wij accepteren Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro, Google Pay, Apple Pay, Amex, Bancontact en Klarna.

Al onze prijzen zijn inclusief belastingen.

Kortingen die wij aanbieden zijn alleen geldig voor bestellingen die op onze officiële website zijn geplaatst, en zijn slechts gedurende een beperkte periode geldig.

Heb je tijdens het afrekenproces een kortingscode aangevraagd, maar is deze niet toegepast? Controleer of de code geldig was toen je de aankoop deed.

Als je een geldige code hebt geprobeerd, maar deze is niet toegepast, neem dan contact met ons op via hello@eyekonikeyewear.com .

VERZENDEN

Ja, wij verzenden internationaal!

Bestellingen moeten binnen 2-10 werkdagen aankomen.

EYEKØNIK biedt gratis verzending wereldwijd.

Een trackingnummer wordt via e-mail verstrekt nadat de bestelling is verwerkt.

Sorry! Helaas bieden wij deze service niet aan.

PRODUCTINFORMATIE

Met veel liefde!

En als je net zoveel van je EYEKØNIK's houdt als wij, weten we zeker dat je ze elke dag zult dragen.

Wij raden je aan de onderstaande onderhoudsinstructies te volgen:

Bewaar het in een beschermhoes wanneer het niet in gebruik is.

Vermijd het dragen bovenop je hoofd om misplaatsing van de frames en het uitrekken van de scharnieren te voorkomen.

Plaats je frame met de lens naar boven om krassen te voorkomen.

Reinig de lens met een microvezeldoekje.

Ja!

Al onze zonnebrillen ondergaan verplichte UV-tests.

Zie productbeschrijving op productpagina.

Al onze artikelen worden ontworpen vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam, Nederland.

ALGEMEEN

Ja! Al onze stijlen kunnen door iedereen gedragen worden.

Ben je een invloedrijk persoon op sociale netwerken of een bedrijf dat bij ons imago past, dan ontvangen wij graag jouw samenwerkingsvoorstel!

Stuur ons je sollicitatie naar hello@eyekonikeyewear.com .

Zeker! Bekijk onze carrièrepagina .

Er zijn geweldige groeimogelijkheden bij EYEKØNIK en we zijn op zoek naar mensen die zich aangetrokken voelen tot uitdagingen en ambitieus zijn met hun doelen.

Je kunt je CV en motivatiebrief per e-mail naar hello@eyekonikeyewear.com sturen.

Heb je hier je antwoord niet gevonden, neem dan direct contact met ons op.